Головне меню

Новини
Про ліцей
Наші вчителі
Наші досягнення
2022-2023
2023-2024
Про ліцей
Освітній процес
Структура навчального року
2022-2023
2023-2024
Моніторинг якості освіти
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Розклад дзвінків
Про уроки
Дистанційне навчання
Нормативна база
Розклад занять
School_Z
Під час воєнного стану
Зарахування учнів до ліцею
2023-2024
Нормативна база
Правила приймання
Документи
Мережа класів
2022-2023
2023-2024
Виховна робота
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Майбутнім ліцеїстам
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Сторінка психолога
Соціально-психологічна служба
Корекційно-розвивальна робота
Статті для учнів
Статті для вчителів
Статті для батьків
Безпека
Безпечний інтернет
STOPБулінг
Нормативна база. Булінг
БЖД
Нормативна база. БЖД
Прозорість та відкритість
Благодійні внески
Умови доступності закладу
Нормативна база
Матеріальна база
2022
Фінансування
Загальний фонд
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Спеціальний фонд
2020-2021
2021-2022
Батьківський фонд
2021-2022
2022-2023
Кошторис
2021
2022
2024
Звіт директора
2022-2023
Про корупцію
Профорієнтація
Методичні рекомендації
2021-2022
2022-2023
2023-2024
ДПА
2020-2021
2022-2023
ЗНО (НМТ)
Корисні посилання
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Атестація педпрацівників
Нормативна база
Вакансії
Контакти

Корисні посилання

Набір 2023-2024


Прийом документів для зарахування в ліцей на 2024 - 2025 н.р.

УВАГА!!!
ШАНОВНІ БАТЬКИ!!! З 06.03.2024 розпочинаються безоплатні підготовчі онлайн курси для майбутніх семикласників до яких можна приєднатися і сьогодні, зараз! Щоб зареєструватися на курси натисніть на Форма реєстрації
За дослідженнями UNISEF, 40% дітей ні з ким, зокрема і з батьками, не діляться своїми проблемами. Сором'язливі та спокійні діти стають жертвами булінгу вдвічі частіше за однолітків, які відкриті до спілкування. Більшість дітей ображають за те, що вони одягнуті не так, як інші, говорять або поводяться не так, як основна група.
44% дітей, якщо стають свідками булінгу, просто спостерігають, оскільки бояться за себе. У Запорізькому ліцеї №105 стартовал проект «Фотозброя», де учні відтворили сюжети із реального життя, показали , що кожен може бути на місці жертви або агресора.

ozio_gallery_nano