Головне меню

Новини
Про ліцей
Наші вчителі
Наші досягнення
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
Увага! Конкурс
Освітній процес
Структура навчального року
2021-2022
Моніторинг якості освіти
2020-2021
Розклад дзвінків
Про уроки
Дистанційне навчання
Нормативна база
Розклад занять
School_Z
Зарахування учнів до ліцею
2021-2022
Нормативна база
Правила приймання
Документи
Мережа класів
2020-2021
2021-2022
Виховна робота
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
Майбутнім ліцеїстам
2018-2019
2019-2020
2020-2021
Сторінка психолога
Соціально-психологічна служба
Корекційно-розвивальна робота
Статті для учнів
Статті для вчителів
Статті для батьків
Безпека
Безпечний інтернет
STOPБулінг
Нормативна база. Булінг
БЖД
Нормативна база. БЖД
Прозорість та відкритість
Нормативна база
Матеріальна база
2021
Фінансування
Загальний фонд
2019-2020
2020-2021
2021-2022
Спеціальний фонд
2019-2020
2020-2021
2021-2022
Батьківський фонд
2019-2020
2020-2021
2021-2022
Кошторис
2021
Умови доступності закладу
Додаткові платні послуги
2019-2020
2021-2022
Звіт директора
2020-2021
Профорієнтація
2019-2020
2020-2021
ДПА
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2020-2021
ЗНО
Корисні посилання
2020-2021
2021-2022
Вакансії
Контакти

Корисні посилання

альтернативный текстМетою соціально-психологічної служби Запорізького ліцею № 105 є створення сприятливих умов для всестороннього розвитку та гармонізації обдарованої особистості. Для реалізації цієї мети адміністрацією ліцею були створені комфортні умови. В кабінеті психологічного розвантаження проводяться тренінги, групові консультації, корекційно - розвивальні заняття. Учні ліцею, на перервах мають змогу переключити увагу, поспілкуватися на цікаві теми, пограти в інтелектуальні та психологічні ігри.

Одним із напрямків соціально- психологічної роботи ліцею є попередження емоційно – особистісних порушень, збереження психологічного здоров’я у всіх учасників освітнього процесу. 

Найчастіше для роботи з підлітками, педагогами та батьками ми використовуємо методи ізо-терапії, казко-терапії та метафорично асоціативно карти (МАК).

Застосування арт-терапевтичних методів на різних етапах психологічного супровіду: діагностичному, коррекційному та профілактичному, як найбільш тактовних та екологічних, - показало високу ефективність. Арт-терапія обережно, але ефективно коригує особистісні, міжособистісні, кризові ситуації і це підтверджується нашими спостереженнями, відгуками вчителів та батьків учнів, що відвідували консультації та заняття із застосуванням арт-терапевтичних методів.

ozio_gallery_nano