Головне меню

Новини
Про ліцей
Історія ліцею
Наші вчителі
Наші досягнення
2017-2018
2018-2019
Навчальна робота
Структура навчального року
2018-2019
Розклад уроків
Розклад гуртків
Мережа класів
2017-2018
2018-2019
Виховна робота
2017-2018
2018-2019
Майбутнім ліцеїстам
2017-2018
2018-2019
Сторінка психолога
Соціально-психологічна служба
Корекційно-розвивальна робота
Статті для учнів
Статті для вчителів
Статті для батьків
Булінг
Безпечний інтернет
2018-2019
Прозорість та відкритість
Нормативна база
Фінансування
Загальний фонд
2017-2018
2018-2019
Спеціальний фонд
2017-2018
2018-2019
Батьківський фонд
2017-2018
2018-2019
Матеріальна база
2017-2018
Додаткові платні послуги
2017-2018
2018-2019
Звіт директора
2016-2017
2017-2018
ДПА
2017-2018
ЗНО
2017-2018
2018-2019
Вакансії
Контакти

Авторизація

Запам'ятати мене

Корисні посилання

альтернативный текстМетою соціально-психологічної служби Запорізького ліцею № 105 є створення сприятливих умов для всестороннього розвитку та гармонізації обдарованої особистості. Для реалізації цієї мети адміністрацією ліцею були створені комфортні умови. В кабінеті психологічного розвантаження проводяться тренінги, групові консультації, корекційно - розвивальні заняття. Учні ліцею, на перервах мають змогу переключити увагу, поспілкуватися на цікаві теми, пограти в інтелектуальні та психологічні ігри.

Одним із напрямків соціально- психологічної роботи ліцею є попередження емоційно – особистісних порушень, збереження психологічного здоров’я у всіх учасників освітнього процесу. 

Найчастіше для роботи з підлітками, педагогами та батьками ми використовуємо методи ізо-терапії, казко-терапії та метафорично асоціативно карти (МАК).

Застосування арт-терапевтичних методів на різних етапах психологічного супровіду: діагностичному, коррекційному та профілактичному, як найбільш тактовних та екологічних, - показало високу ефективність. Арт-терапія обережно, але ефективно коригує особистісні, міжособистісні, кризові ситуації і це підтверджується нашими спостереженнями, відгуками вчителів та батьків учнів, що відвідували консультації та заняття із застосуванням арт-терапевтичних методів.

ozio_gallery_nano