Головне меню

Новини
Про ліцей
Наші вчителі
Наші досягнення
2021-2022
2022-2023
Увага! Конкурс
Освітній процес
Структура навчального року
2021-2022
Моніторинг якості освіти
2021-2022
Розклад дзвінків
Про уроки
Дистанційне навчання
Нормативна база
Розклад занять
School_Z
Під час воєнного стану
Зарахування учнів до ліцею
2022-2023
Нормативна база
Правила приймання
Документи
Мережа класів
2022-2023
Виховна робота
2021-2022
2022-2023
Майбутнім ліцеїстам
2022-2023
Сторінка психолога
Соціально-психологічна служба
Корекційно-розвивальна робота
Статті для учнів
Статті для вчителів
Статті для батьків
Безпека
Безпечний інтернет
STOPБулінг
Нормативна база. Булінг
БЖД
Нормативна база. БЖД
Прозорість та відкритість
Нормативна база
Матеріальна база
2022
Фінансування
Загальний фонд
2021-2022
Спеціальний фонд
2021-2022
Батьківський фонд
2021-2022
2022-2023
Кошторис
2021
2022
Умови доступності закладу
Звіт директора
2020-2021
2021-2022
Профорієнтація
2021-2022
2022-2023
Університети
ДПА
2020-2021
ЗНО
Корисні посилання
2021-2022
2022-2023
Вакансії
Контакти

Корисні посилання

Набір 2020-2021
УВАГА!!!
У 2022/23 н.р овітній процес буде здійснюватися в дистанційному режимі. Запрошуємо всіх охочих на навчання. Для вступу потрібні такі Документи.
Документи можна подати в електронному вигляді на електронну пошту Запорізького ліцею № 105 : liceum_105@ukr.net
smileЗ першого Дня Нашої Перемоги зустрінемось і продовжимо навчання в класних кімнатах.

альтернативный текстМетою соціально-психологічної служби Запорізького ліцею № 105 є створення сприятливих умов для всестороннього розвитку та гармонізації обдарованої особистості. Для реалізації цієї мети адміністрацією ліцею були створені комфортні умови. В кабінеті психологічного розвантаження проводяться тренінги, групові консультації, корекційно - розвивальні заняття. Учні ліцею, на перервах мають змогу переключити увагу, поспілкуватися на цікаві теми, пограти в інтелектуальні та психологічні ігри.

Одним із напрямків соціально- психологічної роботи ліцею є попередження емоційно – особистісних порушень, збереження психологічного здоров’я у всіх учасників освітнього процесу. 

Найчастіше для роботи з підлітками, педагогами та батьками ми використовуємо методи ізо-терапії, казко-терапії та метафорично асоціативно карти (МАК).

Застосування арт-терапевтичних методів на різних етапах психологічного супровіду: діагностичному, коррекційному та профілактичному, як найбільш тактовних та екологічних, - показало високу ефективність. Арт-терапія обережно, але ефективно коригує особистісні, міжособистісні, кризові ситуації і це підтверджується нашими спостереженнями, відгуками вчителів та батьків учнів, що відвідували консультації та заняття із застосуванням арт-терапевтичних методів.

ozio_gallery_nano